Levelet kaptam a mobiltelefon-szolgáltatómtól. E-mailben. Szó szerint idézem.
„Tisztelt ugyfelunk!
Az on reeszere uj szamlat allitottunk ki, melyet a honlapunkon tekinthet megaz online ugyfelszolgalaton belepes utan reszletesen atnezheti a szamlan szereplo teteleket, valamint lehetosege van a szamla kiegyenlitesere tobb kenyelmes befizetesi modon is.
A szamlat nem fizettek meg.
Remeljuk, hogy a szamla kifizeteset a megadott hataridon belul. Vagy az elOfizetes velunk automatikusan kikapcsol
Most mar fizetni a szamlakat egyszeru es sima utat a bankkartya vagy a bankszamla es biztonsagosan”
Igen, ezt a levelet, mint magyar ügyfél, a magyarországi szolgáltatómtól kaptam, aki a Magyar Posta telefonos üzletágából nőtt ki, és egy időben még a Magyar szó is szerepelt a nevében.
Igaz, ma már csak nemzetközi elnevezéssel illeti magát.
És nem ez a legnagyobb baj!
Amit elmesélnék lentebb!