2025.08.27. (szerda)

Egyik hozza a másikat

Egyik hozza a másikat

Dátum:

A vasútállomás körüli parkolásról szólt az Állandósághoz idomulni című írás, amire érdemi reakció természetesen nem érkezett, viszont a hozzászólások jelzik: Szolnokon máshol is van elég probléma.

Felénk: Állandósághoz idomulni (október 5.)

http://www.blogszolnok.hu/felenk_allandosaghoz_idomulni

 

Sz. Tibor: Nos, a vasútállomás területe, környezete Szolnok fejlesztésének jelzője. Imidzsfilm ide, imidzsfilm oda, véleményem szerint ez a szétesést megelőző állandóság fenntartása. Egy közlekedési tér, amely az ingázó, utazó szolnokiak számára igen fontos, ami az utóbbi időkben nagyon kevés fejlesztést kapott (amit csak én láttam, a 3-4. vágány kijelzője, a 16. vágány mellett lévő betoncsík és az állomásépületben történő vasúttörténeti átalakítás). Az alapfunkció megmaradt, de a környezet lerozsdásodott. Nem követte az igényeket. A parkolás és a frekventált időpontokban való közlekedés – nem megbántva a balkáni országot – olyan, mint Albániában (ott azonban a vasúti közösségi közlekedés minimális, tehát a hasonlat sántít).

G. Tibor: Ráadásul annál a nemrég épült parkolónál sokkal drágább a tarifa, mint a tőle 50 méterre lévő 2-es Posta előtti parkolónál, ami nonszensz, sunyi eljárás.

Cs. Marcsi: A Liget útra, illetve útról be és kijutó Thököly út, szerintem sokkal fontosabb lenne. Akkora kátyúk, mint ott vannak, a Marson nincsennek.

T-né F. Andrea: A Thököly út a felüljáró mellett borzalmas állapotban van, szinte már használhatatlan, pedig arról lehet megközelíteni a Liget úti iskolát, a fogyatékkal élők nappali foglalkoztatóját, és az óvodát is. Méltatlan.

S-né Juli: Nos, én sokkal nagyobb problémának látom, hogy a Liget utat évtizedek óta nem igazán újították föl. A vasútállomáson lévő mellékhelyiséget nem nevezném kulturált és higiénikus helyiségnek. Kb. 40 éve nem történt ott semmilyen felújítás, ez azért rendkívül nagy probléma, mert itt is kellene külön a hajléktalanok részére működtetni mosdó- és tusolóhelyiséget is, mondjuk, ezt nem feltétlenül a vasútállomás épületében gondoltam volna. Esetleg, ha ez valakinek már eszébe jutott volna, akkor talán nem találkozhatnánk több helyen levizelt házfalakkal és villanyoszlopokkal, esetleg egyéb melléktermékkel, ami nem az utcára való. (…) 30 évig miért nem sikerült a Jubileum teret, úgy virágosítani, mint például a Tisza partot vagy a Kossuth teret? Most legalább rendbe tették, mert borzasztó elhanyagolt volt. Mit csinálnak azok a képviselők akik 30 éve ott ülnek, miért nem javasolnak valamiféle megoldást, hogy ne legyen szemetes és gazos a város? Építsenek illemhelyeket. Miért nem javasolják, hogy a Jubileumteret szépítsék meg? (…)

S. Anikó: Ez csak azért van, mert nem jártatok Vosztok (Tallinn) lakótelepen… Itt sem változott semmi 65 év alatt.

Előző cikk
Következő cikk

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Megosztás:

Legfrissebbek

Hírlevél feliratkozás

spot_imgspot_img

További írások
Kapcsolódó

Sportbolti emlékek

Meglepődtem, hogy a Sportboltról szóló írásra mennyien reagáltak. De hát a kollektív emlékezet nagyon jó játék, ami sok mindent elővarázsolhat. Ez esetben három dolgot.

Tévedtem

Az Album rovatba múlt héten felrakott Utcavég című cikkemben tévedtem. Az utcát ugyan eltaláltam, a végét azonban nem. Alapos levelében erre hívta fel a figyelmem Gulyás Katalin, a múzeum munkatársa.

Lefestett mocsok

A Várkonyi téri ABC melletti átjáróban hosszú hónapokon keresztül éktelenkedett egy elfogadhatatlan felirat. A boltot működtető cég kezébe vette a megoldást. Lefestették a szöveget.

Hídverés

Népbutítás helyett címmel jelent meg a blogSzolnok egyik utolsó cikke 2024-ben a Csáklya utcai híd feleslegességéről. Sokan reagáltak az írásra, köztük kevesen voltak az építés támogatói.